Meest Gestelde Vragen:

    Add a header to begin generating the table of contents

    Hoe kan ik een afspraak maken?

    U kunt eenvoudig online een afspraak met ons maken.
    Selecteer uw favoriete programma, kies een beschikbare datum en klik op boeken.
    U wordt vervolgens doorgestuurd naar de check out waar u uw relevante contactgegevens doorgeeft en de afspraak bevestigt.
    Ook kunt u hier uw afspraak alvast betalen of aangeven dat u dat achteraf wil doen.

    Hoe kan ik betalen?

    U kunt zowel online als op locatie betalen.
    Ook bieden we abonnementen aan die u met creditcard of automatische incasso kunt voldoen.
    Online bieden we iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay en Google Pay.
    Op locatie kunt u betalen met pin, contant, Creditcard, Apple Pay en Google Pay.

    Kan ik mijn afspraak verzetten?

    Jazeker! U kunt uw afspraak 24 uur van te voren verzetten via telefoon, WhatsApp of per e-mail.

    Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?

    U kunt uw afspraak annuleren via telefoon, de chat, WhatsApp of per e-mail.
    Hou er rekening mee dat we een annuleringsbeleid hanteren van minimaal 24 uur van tevoren.

    Hebben jullie een locatie waar ik mijn auto naar toe kan brengen?

    Een van de voordelen van TheWashCrew is dat wij naar u komen. Geef uw locatie door, en wij zijn er.
    Dat betekent dat wij zelf geen fysieke locatie hebben waar u de auto kunt stallen voor een wasprogramma of behandeling.

    Hoe lang duurt een wasprogramma of behandeling?

    Dat verschilt per programma, het hangt af van hoe vervuild en groot de auto is. Een zwaar vervuilde auto vraagt om een intensievere behandeling.
    Desgewenst kunnen wij u vooraf een inschatting geven over de tijdsduur.

    Heeft de The WashCrew alles bij zich?

    Uiteraard! Wij nemen alles mee om uw favoriete behandeling te verrichten. We hebben geen water of elektriciteit nodig.
    Met andere woorden: we hebben de basis bij ons.
    Als u wil dat we uw eigen producten gebruiken, laat het ons dan weten. We komen u graag tegemoet.

    Hoe weet ik wanneer jullie klaar zijn?

    Zodra we klaar zijn met de behandeling, sturen we u een bericht.

    Hoe krijgen jullie toegang tot mijn auto?

    Zodra de detailer voor uw deur staat krijgt u een berichtje en kunt u uw sleutels overhandigen. Of u kunt uw sleutels geven aan een conciërge of valet.
    Uw schoonmaker heeft natuurlijk alleen toegang tot uw auto nodig als u een programma kiest waar interieurreiniging bij zit.
    Laat het ons weten als u een special arrangement wil maken, we helpen u graag!

    Heeft The WashCrew een regenbeleid?

    We zijn nog steeds op zoek naar een manier om het weer te beheersen, maar de natuur lijkt een eigen mening te hebben.
    Bij een regenachtige voorspelling stellen we uw wasbeurt eventjes uit, tot wanneer we zeker weten dat het droog blijft.
    U ontvangt daarover een bericht.
    Als het binnen 24 uur regent nadat we uw auto hebben gewassen, dan komen we graag terug om het weer netjes te maken.
    Laat het ons even weten!

    Zijn jullie verzekerd?

    Zeker! We zijn volledig verzekerd. Wilt u ons verzekeringsbewijs zien, laat het ons even weten. We tonen het u graag.

    Hoe lang moet ik wachten na een interieurreiniging?

    Dat hangt af van de behandeling. Een stoomreiniging is meestal na een half uur droog. U kunt uw auto dan na een uur sowieso weer gebruiken.
    Als we uw interieur shamporellen, dan duurt het 36 uur voordat uw bekleding weer droog is.

    Hoe zit het met persoonlijke eigendommen in de auto?

    U kunt ons team uiteraard volledig vertrouwen.
    Toch vragen we om verwarring te voorkomen om alle waardevolle eigendommen zoals telefoons, laptops, geld of sieraden uit de auto te halen.

    Kan ik een fooi geven?

    Graag zelfs! Een fooi wordt zeer gewaardeerd, maar we zullen áltijd de beste service leveren.
    Scroll naar boven