“Mijn Account” Pagina Handleiding

    Add a header to begin generating the table of contents

    Hoe kan ik een nieuwe boeking maken?

    Een nieuwe afspraak voor members boeken is eenvoudig.
    Navigeer gewoon naar de link “afspraak maken” op uw accountpagina. Van daaruit ziet u uw service-opties op basis van het abonnement waarvoor u bent aangemeld.
    Selecteer eenvoudig uw service (wasbeurten), blader door de beschikbare datums en tijden en klik op “Boek Nu”.
    U kunt uw selectie bekijken en bevestigen op de kassa.
    Als u de wasbeurt op een nieuw adres wilt, vink dan gewoon het vakje aan met de tekst “wasbeurt op een andere locatie” en vul de adresvelden in.
    Als u voor iemand anders plant, dient u diens gegevens in de velden “wasbeurt op een andere locatie” in.
    Vermeld ook hun telefoonnummer, zodat ons team bij aankomst contact met hem kan opnemen. Anders nemen we contact met u op zodra we daar zijn aangekomen.

    Is het mogelijk om mijn boeking te verzetten?

    Absoluut!
    We weten dat de dingen niet altijd verlopen zoals ze waren gepland, maar het opnieuw plannen van uw boeking is eenvoudig.
    Annuleer eenvoudig uw vorige boeking door naar “Beheer uw Boekingen” te gaan en op de knop Annuleren te klikken bij de boeking die u wilt verzetten.
    Volg daarna de bovenstaande stappen bij “hoe kan ik nieuwe boeking maken” om een sessie te boeken op uw nieuwe gewenste dag en tijd.

    Waar kan ik zien hoeveel boekingen ik nog heb?

    Als u op “Beheer uw Boekingen” klikt, kunt u uw resterende boekingen voor de maand zien.
    Onderaan de pagina ziet u een tabel met een overzicht van elke service waartoe u toegang heeft, evenals hoeveel meer boekingen u per service heeft.

    Hoe kan ik mijn abonnement upgraden/downgraden?

    We hebben het beheer van uw abonnement helemaal eenvoudig gemaakt.
    Om te upgraden of downgraden, navigeert u naar de pagina “Beheer uw Abonnement” via het hoofdmenu.
    Klik op de knop “Bekijk” voor het abonnement dat u wilt wijzigen; u wordt naar een pagina geleid met een knop “Wijzig aantal wasbeurten”.
    Zodra u op die knop klikt, wordt u doorgestuurd naar een sectie waar u het gewenste aantal wasbeurten kunt kiezen.
    Selecteer gewoon uw nieuwe abonnement en klik op “Abonneren”.
    Vervanging van uw oude abonnement vindt niet direct plaats, wat betekent dat u vanaf volgende maand toegang heeft tot de wasbeurten van uw nieuwe abonnement.
    Als u een upgrade uitvoert, blijft uw huidige abonnement dus hetzelfde tot het einde van de huidige maand. Vanaf begin volgende maand kunt u gebruik maken van het bijgewerkte abonnement.
    Hetzelfde geldt wanneer u ervoor kiest uw abonnement te downgraden.

    Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    We vinden het jammer dat u weggaat, maar toch hebben we het annuleringsproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt.
    Om uw abonnement te annuleren, gaat u naar de pagina “Beheer uw Abonnement” in het hoofdmenu.
    Klik vervolgens op “Bekijk” naast het abonnement dat u wilt annuleren. Op die pagina ziet u een knop met de tekst “Annuleren”, waarop u kunt klikken om uw abonnement te annuleren.
    Na bevestiging wordt uw abonnement geannuleerd.
    Let op: als u al voor deze maand betaald hebt, krijgt u geen geld terug. U hebt echter nog steeds toegang tot alle wasbeurten die nog beschikbaar zijn voor deze maand.

    Is het mogelijk om mijn abonnement na opzegging opnieuw te activeren?

    Ja! Navigeer gewoon naar de pagina “Beheer uw Abonnemen” in het hoofdmenu. Klik op die pagina de knop “Bekijk” voor het abonnement dat u opnieuw wilt activeren.
    Klik op de abonnementspagina op “Opnieuw Activeren” en uw abonnement wordt meteen van kracht.
    U wordt doorgestuurd naar de kassa, waar u alle details van uw betalingsgegevens kunt bevestigen.
    Meteen nadat u hebt bevestigd, kunt u uw wasbeurten boeken via uw abonnement.

    Waar kan ik mijn facturen vinden?

    Om uw facturen te downloaden, hoeft u alleen maar naar het hoofdmenu te navigeren en op “Bekijk uw Bestellingen” te klikken.
    Daar vindt u een knop “PDF Factuur” naast elke bestelling die u hebt geplaatst.
    Boekingen en abonnementen worden als bestellingen geteld.
    Als u op zoek bent naar een specifieke factuur voor een boeking, klikt u op “Beheer uw Boekingen”, waar u het bestelnummer kunt vinden en dat gebruiken om naar de factuur te zoeken.
    Bovendien kunt u ook naar de pagina “Beheer uw Abonnement” gaan om uw abonnementsfacturen te downloaden.
    Klik op het individuele abonnement en u vindt alle gerelateerde bestellingen en elke verlenging van het abonnement direct naast de knop “PDF Factuur”.
    Elke factuur wordt ook automatisch naar uw e-mail gestuurd.
    Als er een betaling is ontvangen voor een boeking of abonnement (verlenging), ontvangt u een bevestigingsmail met uw factuur er aan toegevoegd.

    Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen?

    Het wijzigen van uw gebruikersnaam en wachtwoord is eenvoudig. Navigeer naar de link “Wijzig uw Login Details” in uw hoofdmenu.
    Daar vindt u een lijst met alle basisgegevens van uw account, inclusief uw e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord.
    Bewerk eenvoudig het gewenste veld en klik op de knop Opslaan.
    Let op: om uw wachtwoord te wijzigen, moet u uw huidige wachtwoord kennen.
    Als u uw e-mailadres wijzigt, wordt al onze communicatie doorgestuurd naar het nieuwe adres.
    Bovendien kunt u inloggen met uw nieuw ingevoerde e-mailadres.

    Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

    Als er details van uw klantprofiel moeten worden gewijzigd, volgt u dit eenvoudige proces:
    Ga eerst naar het hoofdmenu en navigeer naar “Wijzig uw Gegevens”.
    Daar ziet u twee secties – de sectie “Factuuradres” en de sectie “Afleveradres”.
    Beiden hebben een bewerkingslink ernaast. Klik op de link “Bewerken” naar de sectie die u wilt wijzigen.
    Als u op bewerken klikt in het gedeelte “Factuuradres”, wordt u doorgestuurd naar een pagina waar u uw factuurgegevens kunt bewerken.
    Let op: een handige handeling is het aanvinken van het vakje “Werk de facturatie bij die gebruikt wordt voor al mijn actieve abonnementen”.
    Hierdoor kunnen we deze nieuwe informatie vanaf dat moment gebruiken voor uw abonnementsfacturen.
    U kunt ook uw afleveradres wijzigen.
    Het afleveradres is het laatste adres dat u hebt ingevuld op de kassa in de velden onder het kopje “wasbeurt op een andere locatie”.
    Scroll naar boven